DE OPHELIA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3087 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Ophelia. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 10:50 Werd meer dan uur lang tegen me gezegd dat ze onderweg waren met de bestelling(terwijl het maar 4 minuten rijden was). Ben het zelf maar gaan ophalen en toen miste ook nog van alles. Erg slecht geregeld
24 jun 2026 om 21:50 smaakte goed. alleen jammer dat ze je niet compleet op de hoogte houdt van je bestelling en bij opmerkingen dat hun telefonisch niet bereikbaar zijn!
18 jun 2026 om 19:52 Was heerlijk !!!
17 jun 2026 om 19:42 Was echt heerlijk, goed van smaak en nog goed heet. Super
14 jun 2026 om 22:49 Ontzettend goede pizza’s . Super lekker en rijkelijk belegd