Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Ophelia. Meer weten? Ontdek meer
youri
25 jun 2026 om 10:50
Werd meer dan uur lang tegen me gezegd dat ze onderweg waren met de bestelling(terwijl het maar 4 minuten rijden was). Ben het zelf maar gaan ophalen en toen miste ook nog van alles. Erg slecht geregeld
Remco
24 jun 2026 om 21:50
smaakte goed. alleen jammer dat ze je niet compleet op de hoogte houdt van je bestelling en bij opmerkingen dat hun telefonisch niet bereikbaar zijn!
Graciella
18 jun 2026 om 19:52
Was heerlijk !!!
Tim
17 jun 2026 om 19:42
Was echt heerlijk, goed van smaak en nog goed heet. Super
Lindy
14 jun 2026 om 22:49
Ontzettend goede pizza’s . Super lekker en rijkelijk belegd